Eğitimdir ki, bir milleti hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir toplum halinde yaşatır, veya bir milleti kölelik ve yoksulluğa terkeder. Mustafa Kemal ATATÜRK

6 Haziran 2010 Pazar

DEĞİŞEN YER KABUĞU



Kazanım: Doğal afetlerin çevreyi nasıl değiştirdiğini araştırır.
Çiçeklerimle değişim kavramı ile ilgili konuştuktan sonra. Yeryüzünde de değişiklikler olduğundan bahsettim. İnsanların yeryüzünü değiştirdiğinden bahsettikten sonra doğa olaylarının da yeryüzünü değiştirdiğinden bahsettim ve sınıfı dört gruba ayırdım.
Deprem, sel baskını, toprak kayması ve orman yangını olaylarını gruplara paylaştırdım. Bunlarla ilgili bilgi ve resimler bulup bir kartona yapıştırmalarını ve sınıfta arkadaşlarına sunum yapmalarını söyledim.
İki gün sonra sunumlarını yaptılar. Birinci sınıf olmalarına rağmen sunumu başarıyla gerçekleştirmeleri hoşuma gitti.


















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder