Eğitimdir ki, bir milleti hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir toplum halinde yaşatır, veya bir milleti kölelik ve yoksulluğa terkeder. Mustafa Kemal ATATÜRK

10 Mayıs 2010 Pazartesi

BUGÜN HAVA NASIL? ETKİNLİĞİ

Kazanım: Takvimi kullanarak hava durumundaki değişiklikleri günlük olarak gözlemler ve gözlem sonuçlarını verilen bir grafik üzerinde gösterir.

Bugün öğrencilerime grup çalışması yapacağımızı söyledim. Grup çalışmasında bireylerin başarılarının değil, grup başarısının önemli olduğunu söyledikten sonra sınıfı 7 gruba ayırdım. Her gruba örnek olsun diye ben isimler verdim; güneş grubu, yıldız grubu, ay grubu, bulut grubu, kar grubu gibi...
Her gruba bir hava durumu sembolü çizdim. Gruplar bunları boyadılar. Boyama işlemi bittikten sonra hepsini masama istedim ve bir hava durumu sembolü kartonunu havaya kaldırıp "bugün hava nasıl?" diye sordum. Geri bildirimler almaya çalıştım. Emin olduktan sonra da panomuzda sergiledik.
İyice pekiştirmelerinden emin olmak istedim çünkü bununla ilgili bir performans ödevi vereceğim öğrencilerime:)))





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder