Eğitimdir ki, bir milleti hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir toplum halinde yaşatır, veya bir milleti kölelik ve yoksulluğa terkeder. Mustafa Kemal ATATÜRK

14 Nisan 2010 Çarşamba

ÜÇ TEKERLEKLİ BİSİKLETİM ETKİNLİĞİ

Kazanım: Küçükken sahip olduğu bir oyuncağıyla ilgili duygu ve düşüncelerini ifade ederek bunu arkadaşlarıyla paylaşır.
Dün çiçeklerime küçükken sahip oldukları bir oyuncağı getirmelerini, artık oyuncakları yoksa onun resmini çizmelerini veya fotoğraflarını getirmelerini istedim.
Bugün getirdiler. Her çiçeğimin getirdiği oyuncağı/fotoğrafını/resmini yanındaki arkadaşına vermesini istedim. Bu oyuncak ile nasıl oynayacaklarını hayal etmelerini istedim. İsteyen çiçeğime söz vererek hayallerini paylaşmalarını istedim.

Demet, Ömer, Melisa, Yasin, Hanife ve İrfan'ın oyuncağı...
Deniz, Kadir, İlksen, Mizgin, Can, Berrin ve Fatma'nın oyuncağı...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder