Eğitimdir ki, bir milleti hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir toplum halinde yaşatır, veya bir milleti kölelik ve yoksulluğa terkeder. Mustafa Kemal ATATÜRK

8 Ocak 2010 Cuma

BUGÜN SINIFIMIZDA MİSAFİRİMİZ VARDI!


Bugün sınıfımızda bir misafirimiz vardı.
Öğrencilerimize hep deriz ya "Siz büyüyünce doktor, mühendis, asker, öğretmen, avukat olacaksınız" diye. İşte bugün o öğrencilerimden Ezgi Gizem Kavuşan geldi sınıfımıza. Öğrencim öğretmen olmuş. Atama bekliyor. Sınıfımıza misafir oldu. Bizi dinledi.
Benim bıcırıklar pek sevdi öğretmen ablalarını. Karşı sınıfa gittiğinde kıskanmadılar değil hani:))
Okuma yazma öğrendiler ya... Ona mektup yazdılar, resim yaptılar. Çok güzel bir gündü benim için, öğrencilerim için.... Hem eski hem de yeni öğrencilerim için. Eh ürünümü görmek de pek güzeldi...
6. dersin sonlarına doğru benim bıcırıklar: "Öğretmenim ben de öğretmen olacağım. Sizi bulup dersinize gireceğim" demeye başladılar. Güzel bir örnek oldu onlar için.
Ezgi Eğitim Gönüllüleri Vakfı'nda gönüllü olarak göreve alıyor. Biz de ona gezmeye gideceğiz birgün...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder