Eğitimdir ki, bir milleti hür, bağımsız, şanlı, yüksek bir toplum halinde yaşatır, veya bir milleti kölelik ve yoksulluğa terkeder. Mustafa Kemal ATATÜRK

25 Ekim 2009 Pazar

"o" OSESİ

Cuma günü çiçeklerime "o" sesini verdim. Bununla ilgili çalışma kağıtları dağıttım.
9 ve 0 rakamını da öğrettikten sonra bütün rakamları içeren bir çalışma kağıdı hazırladım. Bir sayfasını birlikte sınıfta yaptık diğerini de hafta sonu için eve dağıttım.






Matematik ders ve çalışma kitabımızdaki rakamlar el yazısına uygun olmadığı için hiç bu kitaplardan etkinlik yapmadık çiçeklerimle. Çalışma kağıtlarını bu yüzden bizzat kendim hazırlamak istedim:)

elatin sayfası ile ilgili çok güzel bir bulmaca buldum. Onu da yarın vereceğim çiçeklerime. Bakalım hoşlarına gidecek mi çiçeklerimin? :)
Sadece bu bulmaca sayfası için Kaynak:www.gülerkaraca.com

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder